Adchoices

7 Ocak 2014 Salı

Gizli Fermuar Nasıl Takılır


 BÖLÜM 2

Burda Dergisi 2011 Şubat Model 107
Arkada fermuar için açıklık  payımızı bırakıyoruz,yırtmaclı yapıyorsak şayet  fermuar çizgisinden yırtmaç bölüne kadar diyoruz.

kapali yirtmac kesimi
ben burada yırtmacı 1 cm daha fazla yaptım dikkat ederseniz.Burada L şeklinde bir şekil çıkıyor,ütü yaparken dönmediği için,burayı kesiyoruz verev şeklinde.Atmasın diye minik telalar yapıştırabilirsiniz.dikişin olduğu yerlere

gizli fermuar dikisi
Burası kumaşın tersi bu şekilde fermuarınızı yerleştiriyorsunuz

gizli fermuar dikimi
Önden de böyle gözükecek.

gizli fermuar dikisi
İlk önce fermuara yardımcı bir dikiş çekiyoruz.

gizli fermuar nasil takilir
Sonra da hangi tarafı dikiyorsanız,iğnenizi en sağa ya da en sola çekerek dikiyoruz,fermuarı dikerken elinizle açarak dikerseniz,hiç sorun çıkmıyor.

Bel çizgimizden bir kaç mm aşağı yerleştiriyoruz,fermuarı ki potluk olmasın.

gizli fermuar dikmek
Buraya pervazlar girdiğinde hiç sorun çıkmaz dönerken.

gizli fermuar dikisi
Fermuarınızı ,fermuar işaret çizgisinden 1 kaç cm aşağıya kadar dikiyoruz,sonra yukarı doğru çekiyoruz.Bundan sonra da fazlalık olan bölüm varsa kesiyoruz.Korkmayın atmaz.İsterseniz ucunu yakabilirsiniz.Ya da iple dişlerinin olduğu ölümü dikebilirsiniz.

Umarım açıklayıcı olmuşumdur.


Gizli Fermuar Ayağı


Bu arada benim makinamı alırken  fermuar ayagı için metal bir ayak vermişlerdi.Bir ara gösteriririm.Pek güzel dikmiyordu.Bayiiden daha sonra gizli germuar ayağı aldım,plastik birşey,süper tam adını hakediyor gerçekten gizli dikiyor.

4 yorum:

  1. gizli fermuar için çok site dolaştım ancak benim için en anlaşılanı sizin açıklamanız oldu teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Elif Hanım asıl ben teşekkür ederim:)Aklıma geldikçe ,ben zamanında nerelerde takılmıştım,onları anlatacağım,minik püf noktaları.Ne mutlu yardımcı olabildiysem.

    YanıtlaSil