Adchoices

5 Ocak 2014 Pazar

Seni yeneceğim blog

 Hiçbirşey anlamadan başladığım bu yolda ,son haftadaki ataklarımla,beceriksizliklerimle,becerebildiklerimle bu haftayı bitiriyoruz bakalım.İlk başta yazı bile yazamıyordum,nereden yapılır nasıl yapılır diye bakıyordum.Hertarafa tıkladıyordum dedim ya,bir yazıyla benden başka Adsense hesabına tıklayan başka biri daha yoktur herhalde.Yetersiz akış filan diye geri dönüşlerinde hiç moralimi bozmadım:)Nasıl olsa ne olduğunu bilmiyordum.Gerçeklere uyanmamla eteklerimin zil çalması bir oldu.Ne yani ben reklam alamayacak mıydım,benim neyim eksikti.

Sonra bir forum gezdim,Sitemap,Google indexlemesi,google gibi lafları duydum.Birisi bir kod vermiş.Onu girdim yok olmaz,kendi haline bıraktım,sitemapsız takılırken google gibi getir varmış,getirsin getirmesine de nasıl getirecek,bir kaç gün sonra getiriverdik çok şükür.Getiriverdik ama nasıl getiriverdik bir de bana sorun.

Bunları halletikten sonra durur muyum,durmadım tabii,yeneceğiz dedik bir kere:)kaç kişi online gözüksün dedim,tahmin ettiğiniz üzere ilk seferde onu da beceremedim.Meğer kodu yanlış yere yerleştiriyormuşum.Yerleşimden gadget ekle den kodu ekleyince anaaaa nurtopu gibi 1 yazan,o bir kişi de ben oluyoum tabii:)sitemde gözüküverdi.ondan sonra  kim tutar beni ne kadar şey varsa ekledim durdum,kaç kişi ziyaret etmiş,populer yazılar(zaten kaç yazım var Allahın Aşkına)google translete bile ekleyiverdim.

Biri beni durdursun ,bu gazla herşeyi gerekli gereksiz ekliyorum

3 yorum:

  1. dikişleriniz gerçekten güzel tüm diktiklerinize toplu yorumum olsun bu büyük kısmını inceledim çünkü. bu eklemelerle ilgili ise durun bir yerde sizi durduran o biri ben olayım çünkü bazen girdiğim bloglarda öyle çok ıvır zıvır oluyorki ne denli iyi is paylaşılmış olursa olsun kapatıyorum. yok yukardan kar yağıyor yok imleç fiyonk şeklinde oluyor gif resimler sürekli göz kırpıyor bloğun yanında bir sütun şu anda aktif izleyici sayısı, peki bu izleyiciler nerede yaşıyor, en çok yorum alan yazılar, kankilerim kimler derken ne var bu blogda görmek mümkün olmuyor. en fenası ne biliyormusunuz blogu açınca birden çığlık çığlığa bağıran müzik bebek uyandıran iş arkadaşını koltuktan sıçratan cinsten ve bunca ıncık cıncığa dayanayan tarayıcı blog yazısını yükleyemiyor. ne doluymuşum gördünüz mü bu konuda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikişlerimi beğenmenize sevindim:)Blog içinde yok karlar ,müzik ben de sevmiyorum amabloğumla alakalı yukarıda bir resim olsun istiyorum.Böyle sanki çok gariban kaldı ablası:)Becerebilirsem söz duracağım:)

      Sil