Adchoices

18 Haziran 2014 Çarşamba

Uçuk Pembe Kaşe Kaban

Geçenlerde bir diğer kardeşimin yanına gittim.Hem yeğenimin doğumgünü vardı hem de ilk karnesini alacaktı.Gitmişken de ona diktiğim elbise ve kabanı fotoğrafladım.Bugün her ne kadar mevsime uymasa da ,kabanı göstereceğim.Buradaki  kaban modeliyle aynı.http://www.hediyeninsepeti.blogspot.com.tr/2014/01/pembe-kaban.html.

Dolapda beklerken azıcık kırışmış,kusura bakmayınız.Kollar gördüğünüz üzere ,reglan.Eğer henüz kol takmayı beceremiyorsanız.Reglan kollar imdadınıza yetişecektir.

Benden bugünlük yine,yeniden bu kadar.Hoş ve sağlıklı kalın.






10 yorum:

  1. çok güzel olmuş. elinize sağlık. Ben reglan kol çalışmak istiyorum ama elimdeki dergilerde tek parça reglan kol yok, hepsi iki parça. sizin bu kalıp hangi dergiden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hande ,çok teşekkürler.Soruna gelirsem,ne yazık ki bu kabanda da kol bölümü iki parçadan oluşuyor.Model ise,2011 eylül 114 nolu burda dergisi.Sevgiler

      Sil
  2. Tamam kabul ediyorum, gerçekten çok şık :) Hatta mağazada falan görsem üstüne atlardım diyebilirim :))) Rengi, modeli, dikişi... Her şeyiye şahane olmuş :)
    Ama yazın etkilerini iyiden iyiye yaşamaya başladığımız şu günlerde bakarken bile ter bastı yaw :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,zamanlama hatası,çok haklısın:)Yayınlarken,bana bile ter bastı buradan.Hazır resimler elimdeyken,temmuz sıcaklarına kalmasın istedim::)))Ekim-Kasım ayına kim bekliyecek değil mi?

      Sil
  3. Ellerinize sağlık. Rengine ve modeline bayıldım. Ümidimi yitirmiyorum belki bende bir gün dikerim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Yitirmeyin tabii,isteğiniz ve vaktiniz olduğunda bir gün dikersiniz.Sevgiler

      Sil
  4. Çok güzel bir çalışma yine herzaman ki gibi hayran kalmamak imkansız çünkü Çok titiz ve mükemmel çaIışıyorsunuz hayranım:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok gururlandırdın beni:)Çok teşekkür ederim.Eskişehir'e benden de sevgiler

      Sil
  5. Cok guzeeeeeelmis ellerine saglik

    YanıtlaSil