Adchoices

31 Temmuz 2014 Perşembe

Burda Dergisi Eylul 2014 Sayısı

Arkadaşlar merhaba,

''Burda Dergisi Eylül 2014'' sayısı çıkmış, biz de yayınlamazsak olmaz. Bakalım Burda Dergisinin eylül sayısı hoşunuza gidecek mi?.Elbise ,kaban ve pantolon modellerine bolca yer verilmiş. Sanki temmuz ve ağustos sayısına göre daha dolu bir sayı geldi bana. Temmuz 2014 sayısını hala almış değilim. Şu anda bayilerden kalkmıştır zaten. Temmuz ayında yaşadığım koşuşturmadan ne fırsat bulup temmuz sayısını alabildim ne de  blog ile ilgilendim.

Umarım herkes güzel bir bayram geçirmiştir. Herkesin geçmiş bayramı kutlu olsun. Bayramda birkaç günlüğüne -ismini vermeyeyim şimdi- bir yere gittik. Tesisler felaket olmasına rağmen, fiyatların çoştuğu bu yerde ve çevresinde insanları bir adet cüzdandan ibaret görüyorlardı. Otel diye hizmet verilen çoğu yer pislikten geçilmiyordu. Keşke milete nasıl geçiririz diye harcadıkları vakitleri, tesislerin temizliğine, bakımına harcasalardı. Yani efendim, yolunduk geldik.















 Buradan alıntıdır.

3 yorum:

  1. Ön izlemeleri yayınlandığı günden itibaren gün saymaya başladım :) Bekliyorum bu sayıyı.
    Tatili herkesin olmadığı zamanda ve herkesin bilmediği bi yerde, hatta tesis mesis hiiiç olmayan bi yerde yapmak lazım. Yoksa dönünce o yolunmuş kaz hissiyatı uzun süre geçmiyo malesef :( Turizm sektörü kendini baltalıyor ama umurlarında değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de beğendim bu sayıyı, gerçi bu aralar ne dergi alıyorum ne de dikiş adına bir şeyler:)

      Sil
  2. yazılarınızı beğeni ile okuyorum

    YanıtlaSil